Byť dnes úspešným znamená byť vidieť na internete

Nebuďte neviditeľnými pre svojich zákazníkov. K samozrejmosti dnes patrí byť vidieť vo vyhľadávačoch. Bez dobrej optimalizácie to však nepôjde. Už máte svojho špecialistu na SEO?

Vaši stabilní zákazníci k vám možná nakoniec dôjdu, ale ani to nie je isté. Naviac, ako nájsť nových? Dôležité je dnes zvyšovanie návštevnosti cez vyhľadávače. Na Slovensku je to jednoznačne cez Google. Kto dnes niečo hľadá, zadá to do Googlu. Lenže ako sa dostať na prvé pozície vo vyhľadávači?

Moderné SEO patrí do rúk špecialistov

Pre SEO už dávno nestačia staré metódy, kedy sme upravili nadpisy a pridali kľúčové slová, cez ktoré sme chceli byť nájdení, do stránok. To je dnes samozrejmosťou pre každého. Ako byť lepší? SEO dneška je v perfektne zvládnutom obsahovom marketingu a práci so sociálnymi sieťami. Dobré SEO je tak veľmi zdĺhavá a precízna práca, na ktorú obvykle nemáme špecialistu a často tejto práci ani nechceme rozumieť. Vlastne dobre robíte! Venujte sa svojmu core biznisu a na SEO si nájdite špecialistov, ktorí mu rozumejú. Nájdete ich vo firme Vivantina.

Ako na správne SEO?

Nič sa nemení na tom, že potrebujete dobrú analýzu kľúčových slov. Ľudia na internete hľadajú pomocou kľúčových slov a váš obsah ich musí v správnej podobe aj hustote (ani malej, ale ani veľkej) obsahovať. Ideálne je porovanie svojho obsahu s konkurenciou. To sa nerobí žiadnym vizuálnym pohľadom, ale pomocou technických analytických nástrojov, vďaka ktorým si máte možnosť priamo porovnať pozície vo vyhľadávači na konkrétne kľúčové slová. Pre zlepšenie je samozrejmosťou vylepšenie obsahu (content marketing) a vytvorenia kvalitného odkazového portfólia. Aby ste totiž boli dobre hodnotení vyhľadávačom, musia odkazy na vaše stránky viesť z iných kvalitných stánok.

Dobré SEO by malo byť samozrejmosťou

Mnohé firmy sa pýtajú, či sa im investícia do SEO vyplatí. SEO optimalizácia pre vyhľadávače je dlhodobá záležitosť, nikdy nie na 100% ovplyvniteľná. Áno, existujú platené marketingové kanály, kde je možné návštevnosť docieliť v kratšom čase. Odborníci na online marketing však svorne tvrdia, že je dobré kombinovať obe stratégie a úplne bez SEO to nejde. Dobrá obsahová stratégia a SEO vám umožnia potenciálnych zákazníkov na stánky či e-shop nielen dostať, ale aj pretvoriť na reálnych zákazníkov. To len s reklamou, bez dobrého obsahu, či vhodného UI (úvodný pohľad na web a informácie, ktoré zákazníka udržia na webe a správne ho nasmerujú), dosiahnuť nejde. Pobavte sa o vašich možnostiach s odborníkmi z Vivantina.